Геометрія 8

26 травня. 

Тема уроку: Підсумкова контрольна робота.

Завдання:

1)  Виконати контрольну роботу, записуючи розв'язання в зошит. Не спішіть та будьте уважні.

2) Готуємо зошити для перевірки


22 травня. 

Тема уроку: Узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок.

Завдання:

1)  Виконати узагальнюючу роботу, записуючи розв'язання в зошит. Не спішіть та будьте уважні.

2) Готуємо зошити для перевірки



19 травня. 

Тема уроку: Подібність трикутників. Теорема Піфагора.

Завдання:

1) Виконати тестове завдання з даної теми та відправити звіт. Завдання та відповіді записувати в зошит. 

3) Готуємо зошити для перевірки, доробляємо невиконані завдання.




15 травня. 

Тема уроку: Правильні многокутники та їх властивості.

Завдання:

1) Виконати тестове завдання з даної теми та відправити звіт. Завдання та відповіді записувати в зошит. 

3) Готуємо зошити для перевірки, доробляємо невиконані завдання.


12 травня. 

Тема уроку: Тригонометричні функції гострого кута прямокутного трикутника.

Завдання:

1) Повторити матеріал параграфів 20 - 21. 

2) Виконати тестове завдання з даної теми та відправити звіт. Завдання та відповіді записувати в зошит. 

3) Готуємо зошити для перевірки, доробляємо невиконані завдання.




8 травня. 

Тема уроку: Многокутники та їх властивості.

Завдання:

1) Повторити матеріал параграфа 22.

2) В зошиті виконати вправу та надіслати звіт.




5 травня. 

Тема уроку: Площа чотирикутників.

Завдання:

1) Пройти тестування з повторення теми "Площа чотирикутників". Розв'язання записувати в зошит.  Зробити скрін результатів та прислати в особисті у вайбері.



28 квітня. 

Тема уроку: Контрольна робота № 6.

Завдання:

1) Виконати контрольну роботу  "Многокутники. Площі многокутників", записуючи короткі розв'язання в зошит. Не спішіть та будьте уважні. Зробити скрін роботи в зошиті та вислати в особисті.



24 квітня. 

Тема уроку: Узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок.

Завдання:

1) Повторити формули площ многокутників. 

2) Виконати роботу  "Многокутники. Площі многокутників", записуючи короткі розв'язання в зошит. Не спішіть та будьте уважні.



21 квітня. 

Тема уроку: Розв'язування задач на обчислення площ многокутників.

Завдання:

1) Повторити формули площ многокутників. 

2) Виконати роботу "Площі многокутників", записуючи всі завдання та їх розв'язання в зошит. Не спішіть та будьте уважні.



17 квітня. 

Тема уроку: Площа трапеції. Розв'язування вправ.

Завдання:

1) Повторити теорему та наслідок параграфа 26. 

2) Виконати вправи № 952, 954, 956, 958 та 961 підручника. Приклади розв'язання подібних задач наведено у відео до попереднього уроку.



14 квітня. 

Тема уроку: Площа трапеції.

Завдання:

1) Опрацювати параграф 26. Виписати теорему та наслідок. Вивчити їх. Розібратися з теоретичним матеріалом вам допоможе ВІДЕО, в якому також наведено приклади розв'язання задач.  

2) У зошиті розв'язати вправи № 942, 944, 946, 948 та 950 підручника. Приклади розв'язання подібних задач наведено у відео.


10 квітня. 

Тема уроку: Площа трикутника.

Завдання:

1) Виконати завдання тесту "Площа трикутника", розв'язання вправ записати в зошит, зробити скрін результатів та прислати в особисті у вайбер.



 7 квітня. 

Тема уроку: Площа трикутника.

Завдання:

1) Опрацювати параграф 25. Виписати теорему та наслідки. Вивчити їх. Розібратися з теоретичним матеріалом вам допоможе ВІДЕО, в якому також наведено приклади розв'язання задач. 

2) У зошиті розв'язати вправи № 909, 911, 913 та 917 підручника. Приклади розв'язання подібних задач наведено у відео.


3 квітня. 

Тема уроку: Розв'язування задач на обчислення площ чотирикутників.

Завдання:

1) Повторити формули обчислення площ прямокутника, квадрата, паралелограма та ромба. 

2) У зошиті розв'язати вправи № 893, 895 та 897 підручника. Приклади розв'язання подібних задач наведено у ВІДЕО.

3) Для перевірки рівня засвоєних знань даної теми пройти ТЕСТУВАННЯ, зробити скрін та відправити в особисті у вайбері.

 


31 березня. 

Тема уроку: Площа ромба.

Завдання:

1) Теоретичного матеріалу з даної теми у підручнику, нажаль, немає.  Тому на допомогу пропоную переглянути  відео 1відео 2 , відео 3, в яких крім теоретичного матеріалу наведено приклади розв'язання задач. Уважно переглядайте приклади розв'язання,  подібні завдання будуть в самостійній роботі.

2) У зошитах записати приклади розв'язання задач, наведених у відео. Відповіді цих задач надіслати ЗВІТОМ


20 березня. 

Тема уроку: Площі прямокутника, паралелограма

Завдання:

1) Прочитати параграф 23 - 24, випасати та вивчити властивості площ та теореми про площі прямокутника, квадрата та паралелограма. На допомогу пропоную переглянути  відео 1відео 2 , в яких крім теоретичного матеріалу наведено приклади розв'язання задач.

2) У зошитах розв'язати вправи № 851,  854, 856, 891.   



17 березня. 

Тема уроку: Многокутник, вписаний в коло, і многокутник, описаний навколо кола.

Завдання:

1) Виконати тест " Многокутник"

2) Повторити параграф 22 ( ст.157 - 158). На допомогу пропоную переглянути  відео.

3) Для перевірки засвоєних знань виконати інтерактивну вправу "Многокутники".

4) У зошитах розв'язати вправи № 830 - 831.   



13 березня. 

Тема уроку: Многокутник та його елементи. Опуклі та неопуклі многокутники. Сума кутів опуклого многокутника.

Завдання:

1) Прочитати параграф 22, виписати теореми та формули, вивчити їх.  Для закріплення теоретичного матеріалу пропоную переглянути відео. Нажаль воно на російській мові.

2) Для перевірки засвоєних знань виконати інтерактивну вправу "Многокутники".

3) У зошитах розв'язати вправи № 817, 819, 821, 823, 828, 829.

4) Щоб скрасити своє дозвілля пропоную переглянути цікаве відео " Швидке множення двоцифрових чисел"

Немає коментарів:

Дописати коментар