Алгебра 10

26 травня. 

Тема уроку: Підсумкова контрольна робота.

Завдання:

1) Виконати  контрольну роботу. Розв'язання завдань записувати в зошит. 

2) Готуємо зошити для перевірки.




25 травня. 

Тема уроку: Узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок .

Завдання:

1) Виконати узагальнюючу роботу. Розв'язання завдань записувати в зошит. 

2) Готуємо зошити для перевірки.




22 травня.  

Тема уроку:  Розв'язування вправ математичного конкурсу "Кенгуру".

Завдання:

1) У зв'язку з карантинними обмеженнями в закладах освіти Міжнародний етап математичного конкурсу «Кенгуру» у 2019-2020 навчальному році буде проходити у форматі on-line. 

Початок – 22 травня 2020 року о 09.00.

Завершення – 24 травня 2020 року о 21.00.

Умови проведення конкурсу за посиланням:                 http://www.kangaroo.com.ua/php_upload/data/pdf/instruction_2020_online.pdf

КОД МІСЦЯ ПРОВЕДЕННЯ МІЖНАРОДНОГО ЕТАПУ МАТЕМАТИЧНОГО КОНКУРСУ "КЕНГУРУ"


                                         111215 
                             (Об'єднання шкіл Маловисківського району)

Після проходження конкурсу свій код надіслати звітом



19 травня. 

Тема уроку: Степенева функція та її властивості.

Завдання:

1) Для повторення теми  "Степенева функція та її властивості"  пропоную пройти тестування. Всі завдання записувати в зошит,  зробити скрін результатів тестування та відправити в особисті у вайбері. 

2) Готуємо зошити для перевірки, дороблюємо невиконані завдання.



18 травня. 

Тема уроку: Корінь n-го степеня. Степінь із раціональним показником.

Завдання:

1) Для повторення теми  "Корінь n-го степеня. Степінь з раціональним показником"  пропоную пройти тестування. Всі завдання записувати в зошит,  зробити скрін результатів тестування та відправити в особисті у вайбері. 

2) Готуємо зошити для перевірки, дороблюємо невиконані завдання.



15 травня. 

Тема уроку: Функції та їх основні властивості.

Завдання:

1) Для повторення теми  "Функції та їх основні властивості" пропоную пройти тестування. Всі завдання записувати в зошит,  зробити скрін результатів тестування та відправити в особисті у вайбері. 

2) Готуємо зошити для перевірки, дороблюємо невиконані завдання.


12 травня. 

Тема уроку: Похідна та її застосування.

Завдання:

1) Для повторення теми  " Похідна та її застосування" пропоную пройти тестування. Всі завдання записувати в зошит,  зробити скрін результатів тестування та відправити в особисті у вайбері. 

2) Готуємо зошити для перевірки, дороблюємо невиконані завдання.



8 травня. 

Тема уроку: Похідна функції, її геометричний та механічний зміст.

Завдання:

1) Для повторення теми " Похідна функції, її геометричний та механічний зміст" пропоную пройти тестування. Всі завдання записувати в зошит,  зробити скрін результатів тестування та відправити в особисті у вайбері. 




5 травня. 

Тема уроку: Тригонометричні рівняння та нерівності.

Завдання:

1) Для повторення теми "Тригонометричні рівняння та нерівності" пропоную пройти тестування. Всі завдання записувати в зошит,  зробити скрін результатів тестування та відправити в особисті у вайбері. 




04 травня. 

Тема уроку:  Тригонометричні функції.

Завдання:

1) Пропоную виконати узагальнююче тестування. Розв'язання завдань 1 - 12 записати в зошит. 



29 квітня. 

Тема уроку:  Функції, їхні властивості та графіки.

Завдання:

1) Пропоную пройти тестування. Розв'язання завдань записувати в зошит.



28 квітня. 

Тема уроку: Контрольна робота № 4 .

Завдання:

1) Виконати  контрольну роботу. Розв'язання завдань записувати в зошит.




27 квітня. 

Тема уроку: Узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок .

Завдання:

1) Повторити таблицю похідних елементарних функцій. 

2) Виконати самостійну роботу. Розв'язання завдань записувати в зошит.



24 квітня. 

Тема уроку: Розв'язування вправ ЗНО.

Завдання:

1) Повторити таблицю похідних елементарних функцій. 

2) Виконати вправу "Розв'язування вправ ЗНО"



21 квітня. 

Тема уроку: Застосування похідної до дослідження функції. Розв'язування вправ.

Завдання:

1) Повторити таблицю похідних елементарних функцій. 

2) Пройти ТЕСТУВАННЯ 1 та ТЕСТУВАННЯ2 Розв'язання завдань записати в зошит.  Зробити скрін та відправити в особисті у Viber. Зверніть увагу, що обов'язково повинно бути видно тему тесту, дату проходження та прізвище.



17 квітня. 

Тема уроку: Застосування похідної до дослідження функції. Розв'язування вправ.

Завдання:

1) Повторити таблицю похідних елементарних функцій. 

2) Пройти ТЕСТУВАННЯ. Розв'язання завдань записати в зошит. Зробити скрін та відправити в особисті у Viber.




14 квітня. 

Тема уроку: Застосування похідної до дослідження функції.

Завдання:

1) Повторити таблицю похідних елементарних функцій. 

2) Виконати самостійну роботу "Застосування похідної до дослідження функції". Розв'язання завдань записати в зошит.




13 квітня. 

Тема уроку: Розв'язування вправ ЗНО.

Завдання:

   Всім, хто 12 .04 пройшов тестування з математики,  зараховано виконання уроку за 13.04.



10 квітня.

Тема уроку: Розв'язування задач прикладного змісту.

Завдання: 

1)  Повторити алгоритми розв'язування прикладних задач ( п.3 параграфа 24) 

2) Переглянути ВІДЕО.

3) В зошиті виконати вправи № 24.13 - 24.16. Результати подати у ЗВІТІ

4) Не забудьте, що неділю 12 квітня о 10 годині на вашу ел. адресу надійде завдання ЗНО,  яке потрібно скачати, роздрукувати та виконати в цьому зошиті. В бланк внести відповіді, зробити скрін та відправити мені в особисті у вайбер. Близько 13.00 вам прийдуть відповіді та відео з поясненням розв'язання. Всім, хто пройде тестування, буде зараховано виконання уроку за 13.04.



Учням 10  класу можна пройти безкоштовно пробне ЗНО.

Тестування з математики відбудеться  12 квітня о 10 годині. Всім учням необхідно зареєструватись за цим посиланням, зробити скрін останньої сторінки та прислати в особисті у вайбері.  Успіхів! 




7 квітня.

Тема уроку: Найбільше і найменше значення функції на відрізку.

Завдання:

1)  Повторити алгоритми знаходження найбільшого та найменшого значень функції на проміжку та розв'язування прикладних задач з параграфа 24. Переглянути ВІДЕО.

 2)  Навики знаходження найбільшого та найменшого значень функції на проміжку перевірити за допомогою ТЕСТУВАННЯ з одночасним записом розв'язання вправ у зошиті.Зробити скрін результатів тестування та відправити в особисті у вайбері. 

3) У зошиті виконати вправу № 24.10. За результатами її виконання оформити ЗВІТ


6 квітня. 

Тема уроку: Найбільше і найменше значення функції на відрізку.

Завдання:

1) Опрацювати параграф 24. Записати алгоритми знаходження найбільшого та найменшого значень функції на проміжку та розв'язування прикладних задач.

 2)  Для кращого засвоєння теоретичного матеріалу та розв'язання вправ пропоную переглянути коротеньке відео .

3) У зошитах виконати вправи, запропоновані у відео та  № 24.3, 24.4. Результати виконання відправити за допомогою форми ЗВІТ.



До уваги десятикласників!

Розклад уроків і тем уроків "Всеукраїнської школи онлайн". 

Понеділок. 10 клас. Алгебра. Похідна функції. Її фізичний та геометричний зміст
Середа. 10 клас. Геометрія. Координати в просторі
П'ятниця.  10 клас. Алгебра. Таблиця похідних. Правила диференціювання





3 квітня. 

Тема уроку: Застосування похідної до дослідження функцій та побудови графіків.

Завдання:

1) Опрацювати параграф 23. Записати алгоритм дослідження функцій.

 2)  Для кращого засвоєння теоретичного матеріалу та розв'язання вправ пропоную переглянути відео .

3) У зошитах виконати вправи. № 23.5. На допомогу відео.



31 березня. 

Тема уроку: Точки екстремуму.

Завдання:

1) Повторити таблицю похідних за допомогою тестів.  . Зробити скрін та відправити в особисті у вайбері.

 2) Опрацювати параграф 22, виписати означення та теореми, вивчити їх. Особливу увагу приділити прикладам розв'язання вправ. Для кращого засвоєння теоретичного матеріалу та розв'язання вправ пропоную переглянути відео .

3) У зошитах виконати вправи. № 22.7, 22.8. На допомогу відео.


30 березня. 

Тема уроку: Ознака сталості функції. Достатня умова зростання (спадання) функції.

Завдання:

1) Повторіть алгоритм складання рівняння дотичної до графіка функції в заданій точці.



2) Опрацювати параграф 21, виписати означення та теореми, особливу увагу приділити наведеним прикладам розв'язаних задач. Для кращого засвоєння теоретичного матеріалу пропоную переглянути відео. 

 2) У зошитах виконати № 21.10, 21.16 (1, 2). Підготуватись до самостійної роботи.


20 березня. 

Тема уроку: Рівняння дотичної до графіка функції.

Завдання:

1) Нажаль цього матеріалу в підручнику немає, тому пропоную конспект цієї теми, а також переглянути відео 1, відео 2

 2) У зошитах записати вправи, розв'язання яких наведено у відео. 

3) Самостійно виконати вправи:

       1)  Знайдіть рівняння дотичної до  графіка функції f(x) = 2ху точці з абсцисою   х= - 2. 

     2)  Знайдіть рівняння дотичної до  графіка функції f(x) = Sin x  у точці з абсцисою   хπ.


17 березня. 

Тема уроку: Правила диференціювання.

Завдання:

1) Повторити таблицю похідних, виконуючи вправу . Зробити скриншот та відправити на мою ел. адресу.

 2) Повторити означення правила знаходження похідної складеної функції, добутку та частки двох функцій ( відео 1, відео 2, відео 3) .

3) У зошитах записати вправи, розв'язання яких наведено у відео. 

4) Самостійно виконати вправи № 20.13 - 20.18.


16 березня. 

Тема уроку: Правила диференціювання.

Завдання:

1) Повторити означення похідної функції, формули похідних найпростіших функцій (ст. 170).

2) Прочитати параграф 20, вивчити таблицю похідних. В кінець зошита скласти таблицю похідних найбільш вживаних функцій.  

2) На допомогу пропоную переглянути відео 1 , відео 2 , відео 3

3) У зошитах виконати вправи № 20.1 - 20.6.


13 березня. 

Тема уроку: Похідна функції, її геометричний та фізичний зміст.

Завдання:

1) Прочитати параграф 18 та 19. Вивчити означення приросту функції, приросту аргументу та похідної.  

2) На допомогу пропоную переглянути відео 1 , відео 2 , відео 3

3) У зошитах виконати вправи № 18.6, 18.3(1), 18.4(1), 19.2, 19.4 .

Немає коментарів:

Дописати коментар