26 травня.
Тема уроку: Підсумкова контрольна робота.
Завдання:
1) Виконати контрольну роботу. Розв'язання завдань записувати в зошит.
2) Готуємо зошити для перевірки.
25 травня.
Тема уроку: Узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок .
Завдання:
1) Виконати узагальнюючу роботу. Розв'язання завдань записувати в зошит.
2) Готуємо зошити для перевірки.
22 травня.
Тема уроку: Розв'язування вправ математичного конкурсу "Кенгуру".
Завдання:
1) У зв'язку з карантинними обмеженнями в закладах освіти Міжнародний етап математичного конкурсу «Кенгуру» у 2019-2020 навчальному році буде проходити у форматі on-line.
Початок – 22 травня 2020 року о 09.00.
Завершення – 24 травня 2020 року о 21.00.
Умови проведення конкурсу за посиланням: http://www.kangaroo.com.ua/php_upload/data/pdf/instruction_2020_online.pdf
КОД МІСЦЯ ПРОВЕДЕННЯ МІЖНАРОДНОГО ЕТАПУ МАТЕМАТИЧНОГО КОНКУРСУ "КЕНГУРУ"
111215
(Об'єднання шкіл Маловисківського району)
111215
Після проходження конкурсу свій код надіслати звітом
19 травня.
Тема уроку: Степенева функція та її властивості.
Завдання:
1) Для повторення теми "Степенева функція та її властивості" пропоную пройти тестування. Всі завдання записувати в зошит, зробити скрін результатів тестування та відправити в особисті у вайбері.
2) Готуємо зошити для перевірки, дороблюємо невиконані завдання.
18 травня.
Тема уроку: Корінь n-го степеня. Степінь із раціональним показником.
Завдання:
1) Для повторення теми "Корінь n-го степеня. Степінь з раціональним показником" пропоную пройти тестування. Всі завдання записувати в зошит, зробити скрін результатів тестування та відправити в особисті у вайбері.
2) Готуємо зошити для перевірки, дороблюємо невиконані завдання.
15 травня.
Тема уроку: Функції та їх основні властивості.
Завдання:
1) Для повторення теми "Функції та їх основні властивості" пропоную пройти тестування. Всі завдання записувати в зошит, зробити скрін результатів тестування та відправити в особисті у вайбері.
2) Готуємо зошити для перевірки, дороблюємо невиконані завдання.
12 травня.
Тема уроку: Похідна та її застосування.
Завдання:
1) Для повторення теми " Похідна та її застосування" пропоную пройти тестування. Всі завдання записувати в зошит, зробити скрін результатів тестування та відправити в особисті у вайбері.
2) Готуємо зошити для перевірки, дороблюємо невиконані завдання.
8 травня.
Тема уроку: Похідна функції, її геометричний та механічний зміст.
Завдання:
1) Для повторення теми " Похідна функції, її геометричний та механічний зміст" пропоную пройти тестування. Всі завдання записувати в зошит, зробити скрін результатів тестування та відправити в особисті у вайбері.
5 травня.
Тема уроку: Тригонометричні рівняння та нерівності.
Завдання:
1) Для повторення теми "Тригонометричні рівняння та нерівності" пропоную пройти тестування. Всі завдання записувати в зошит, зробити скрін результатів тестування та відправити в особисті у вайбері.
04 травня.
Тема уроку: Тригонометричні функції.
Завдання:
1) Пропоную виконати узагальнююче тестування. Розв'язання завдань 1 - 12 записати в зошит.
29 квітня.
Тема уроку: Функції, їхні властивості та графіки.
Завдання:
1) Пропоную пройти тестування. Розв'язання завдань записувати в зошит.
28 квітня.
Тема уроку: Контрольна робота № 4 .
Завдання:
1) Виконати контрольну роботу. Розв'язання завдань записувати в зошит.
27 квітня.
Тема уроку: Узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок .
Завдання:
1) Повторити таблицю похідних елементарних функцій.
2) Виконати самостійну роботу. Розв'язання завдань записувати в зошит.
24 квітня.
Тема уроку: Розв'язування вправ ЗНО.
Завдання:
1) Повторити таблицю похідних елементарних функцій.
2) Виконати вправу "Розв'язування вправ ЗНО"
21 квітня.
Тема уроку: Застосування похідної до дослідження функції. Розв'язування вправ.
Завдання:
1) Повторити таблицю похідних елементарних функцій.
2) Пройти ТЕСТУВАННЯ 1 та ТЕСТУВАННЯ2. Розв'язання завдань записати в зошит. Зробити скрін та відправити в особисті у Viber. Зверніть увагу, що обов'язково повинно бути видно тему тесту, дату проходження та прізвище.
17 квітня.
Тема уроку: Застосування похідної до дослідження функції. Розв'язування вправ.
Завдання:
1) Повторити таблицю похідних елементарних функцій.
2) Пройти ТЕСТУВАННЯ. Розв'язання завдань записати в зошит. Зробити скрін та відправити в особисті у Viber.
14 квітня.
Тема уроку: Застосування похідної до дослідження функції.
Завдання:
1) Повторити таблицю похідних елементарних функцій.
2) Виконати самостійну роботу "Застосування похідної до дослідження функції". Розв'язання завдань записати в зошит.
13 квітня.
Тема уроку: Розв'язування вправ ЗНО.
Завдання:
Всім, хто 12 .04 пройшов тестування з математики, зараховано виконання уроку за 13.04.
10 квітня.
Тема уроку: Розв'язування задач прикладного змісту.
Завдання:
1) Повторити алгоритми розв'язування прикладних задач ( п.3 параграфа 24)
2) Переглянути ВІДЕО.
3) В зошиті виконати вправи № 24.13 - 24.16. Результати подати у ЗВІТІ.
4) Не забудьте, що неділю 12 квітня о 10 годині на вашу ел. адресу надійде завдання ЗНО, яке потрібно скачати, роздрукувати та виконати в цьому зошиті. В бланк внести відповіді, зробити скрін та відправити мені в особисті у вайбер. Близько 13.00 вам прийдуть відповіді та відео з поясненням розв'язання. Всім, хто пройде тестування, буде зараховано виконання уроку за 13.04.
Учням 10 класу можна пройти безкоштовно пробне ЗНО.
Тестування з математики відбудеться 12 квітня о 10 годині. Всім учням необхідно зареєструватись за цим посиланням, зробити скрін останньої сторінки та прислати в особисті у вайбері. Успіхів!
7 квітня.
Тема уроку: Найбільше і найменше значення функції на відрізку.
Завдання:
1) Повторити алгоритми знаходження найбільшого та найменшого значень функції на проміжку та розв'язування прикладних задач з параграфа 24. Переглянути ВІДЕО.
2) Навики знаходження найбільшого та найменшого значень функції на проміжку перевірити за допомогою ТЕСТУВАННЯ з одночасним записом розв'язання вправ у зошиті.Зробити скрін результатів тестування та відправити в особисті у вайбері.
3) У зошиті виконати вправу № 24.10. За результатами її виконання оформити ЗВІТ.
6 квітня.
Тема уроку: Найбільше і найменше значення функції на відрізку.
Завдання:
1) Опрацювати параграф 24. Записати алгоритми знаходження найбільшого та найменшого значень функції на проміжку та розв'язування прикладних задач.
2) Для кращого засвоєння теоретичного матеріалу та розв'язання вправ пропоную переглянути коротеньке відео .
3) У зошитах виконати вправи, запропоновані у відео та № 24.3, 24.4. Результати виконання відправити за допомогою форми ЗВІТ.
До уваги десятикласників!
Розклад уроків і тем уроків "Всеукраїнської школи онлайн".
Понеділок. 10 клас. Алгебра. Похідна функції. Її фізичний та геометричний зміст
Середа. 10 клас. Геометрія. Координати в просторі
П'ятниця. 10 клас. Алгебра. Таблиця похідних. Правила диференціювання
Середа. 10 клас. Геометрія. Координати в просторі
П'ятниця. 10 клас. Алгебра. Таблиця похідних. Правила диференціювання
Немає коментарів:
Дописати коментар