Матем. 5



26 травня. 

Тема уроку:  Підсумкова контрольна робота.

Завдання:

1Виконати контрольну  роботу. У відповіді вказувати результат кожної дії задачі. Розв'язання записувати в зошит. 

2) Готуємо книжки та зошити для перевірки.




25 травня. 

Тема уроку:  Узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок.

Завдання:

1Виконати УЗАГАЛЬНЮЮЧУ  роботу. У відповіді вказувати результат кожної дії задачі. Розв'язання записувати в зошит.



22 травня. 

Тема уроку:  Розв'язування вправ математичного конкурсу "Кенгуру".

Завдання:

1) У зв'язку з карантинними обмеженнями в закладах освіти Міжнародний етап математичного конкурсу «Кенгуру» у 2019-2020 навчальному році буде проходити у форматі on-line. 

Початок – 22 травня 2020 року о 09.00.

Завершення – 24 травня 2020 року о 21.00.

Умови проведення конкурсу за посиланням:                 http://www.kangaroo.com.ua/php_upload/data/pdf/instruction_2020_online.pdf

КОД МІСЦЯ ПРОВЕДЕННЯ МІЖНАРОДНОГО ЕТАПУ МАТЕМАТИЧНОГО КОНКУРСУ "КЕНГУРУ"


                                         111215 
                             (Об'єднання шкіл Маловисківського району)

Після проходження конкурсу свій код надіслати звітом




21 травня. 

Тема уроку:  Розв'язування задач на відсотки.

Завдання:

1) Виконати вправу та відправити звіт. У відповіді вказувати повне розв'язання рівнянь. Розв'язання вправи записувати в зошит. 

2) Готуємо зошити для перевірки.


19 травня. 

Тема уроку:  Розв'язування задач геометричного змісту.

Завдання:

1 Виконати вправу та відправити звіт. У відповіді вказувати повне розв'язання рівнянь. Розв'язання вправи записувати в зошит. 

2) Готуємо зошити для перевірки.


18 травня. 

Тема уроку:  Розв'язування рівнянь.

Завдання:

1) Повторити алгоритм розв'язання рівнянь. 

2) Виконати вправу та відправити звіт. У відповіді вказувати повне розв'язання рівнянь. Розв'язання вправи записувати в зошит. 



15 травня. 

Тема уроку:  Розв'язування рівнянь.

Завдання:

1) Повторити алгоритм розв'язання рівнянь. 

2) Виконати вправу та відправити звіт. У відповіді вказувати повне розв'язання рівнянь. Розв'язання вправи записувати в зошит. 



14 травня. 

Тема уроку:  Розв'язування рівнянь.

Завдання:

1) Повторити алгоритм розв'язання рівнянь. 

2) Виконати вправу та відправити звіт. У відповіді вказувати повне розв'язання рівнянь. Розв'язання вправи записувати в зошит. 




12 травня. 

Тема уроку:  Обчислення значень виразів.

Завдання:

1) Повторити послідовність виконання дій. 

2) Виконати вправу та відправити звіт. У відповіді вказувати результат кожної дії. Розв'язання вправи записувати в зошит. 


8 травня. 

Тема уроку:  Розв'язування задач на роботу.

Завдання:

1) Переглянути презентацію, в якій наведено приклади розв'язання задач на роботу. 


2) В зошиті виконати вправу та відправити звіт.


7 травня. 

Тема уроку:  Розв'язування задач на рух.

Завдання:

1) Переглянути презентацію, в якій наведено приклади розв'язання задач на рух. 


2) В зошиті розв'язати задачі  на рух та надіслати звіт.




5 травня. 

Тема уроку:  Розв'язування задач на рух.

Завдання:

1) Переглянути презентацію, в якій наведено приклади розв'язання задач виду  "рух за течією та проти течії". 


2) В зошиті розв'язати задачі та надіслати звіт.


4 травня. 

Тема уроку:  Розв'язування вправ на всі дії з натуральними числами та десятковими дробами.

Завдання:

1) Параграф 45. 

2)В зошиті виконати вправи № 1633 - 1640. 


30 квітня. 

Тема уроку:  Узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок з теми "Множення та ділення десяткових дробів"

Завдання:

1) Повторити правила параграфів 35 - 41. 

2)Виконати  домашню  роботу. У відповіді вказувати результат кожної дії. Розв'язання записувати в зошит. 



29 квітня. 

Тема уроку:  Узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок з теми "Множення та ділення десяткових дробів"

Завдання:

1) Повторити правила параграфів 35 - 41. 

2)Виконати  самостійну  роботу. У відповіді вказувати результат кожної дії. Розв'язання записувати в зошит. 

3) Виконати інтерактивну вправу "Множення та ділення десяткових дробів".




28 квітня.

Тема уроку:  Контрольна  робота № 9. 

Завдання:

1Виконати  КОНТРОЛЬНУ  роботу. У відповіді вказувати результат кожної дії задачі. Розв'язання записувати в зошит.



27 квітня.

Тема уроку:  Узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок . 

Завдання:

1Повторити правила (параграф 42 - 44). 

2) Виконати УЗАГАЛЬНЮЮЧУ  роботу. У відповіді вказувати результат кожної дії задачі. Розв'язання записувати в зошит.



24 квітня.

Тема уроку:  Знаходження числа за його відсотком. Розв'язування задач 

Завдання:

1Повторити правила (параграф 42 - 43). 

2) На закріплення теми "Відсотки" пропоную виконати інтерактивні вправи  1 2 3 та 4. Скріни присилати НЕ потрібно.


24 квітня.

Тема уроку:  Знаходження числа за його відсотком. Розв'язування задач 

Завдання:

1Пригадаємо універсальний спосіб. 

2) Виконати САМОСТІЙНУ роботу. У відповіді вказувати результат кожної дії задачі. Розв'язання записувати в зошит.



23 квітня.

Тема уроку:  Знаходження числа за його відсотком. Розв'язування задач 

Завдання:

1Пригадаємо універсальний спосіб. 

2) Виконати САМОСТІЙНУ роботу. У відповіді вказувати результат кожної дії задачі. Розв'язання записувати в зошит.




21 квітня.

Тема уроку:  Знаходження числа за його відсотком. Розв'язування задач 

Завдання:

1) Пригадаємо універсальний спосіб та розглянемо його застосування до розв'язування задач.


2) В зошиті розв'язати вправи № 1554, 1556, 1557, 1561. У ЗВІТІ подати повне розв'язання задач за зразком.



17 квітня.

Тема уроку:  Знаходження числа за його відсотком. 

Завдання:

1) Опрацювати параграф 43.

2) Пригадаємо універсальний спосіб та розглянемо його застосування до даної теми.


3)Користуючись універсальним способом виконати вправи № 1549, 1550. Результати виконання подати у формі ЗВІТУ.




16 квітня.

Тема уроку:  Знаходження відсотків від даного числа.  Розв'язування задач. 

Завдання:

1) Повторити правило знаходження відсотків від даного числа (параграф 42).

2) Виконайте САМОСТІЙНУ роботу. Завдання в зошит записувати НЕ потрібно.

3) Пропоную переглянути презентацію з даної теми, в якій наведено приклади розв'язання задач.


 4) В зошиті виконати вправи № 1521, 1522, 1525, 1526, 1530. Результати розв'язання подати у вигляді ЗВІТУ.


14 квітня.

Тема уроку: Знаходження відсотків від даного числа. 

Завдання:

1) Повторити правило знаходження відсотків від даного числа (параграф 42).

2) Пропоную переглянути презентацію з даної теми, в якій розглядається інший ( універсальний) спосіб.


 3) В зошиті виконати вправи № 1517, 1518. Результати розв'язання подати у вигляді ЗВІТУ.



13 квітня. 

Тема уроку: Відсотки. 

Завдання:

1) Опрацювати параграф 42, правила виписати в зошит та вивчити.

2) Переглянути відео, які допоможуть вам у вивченні нової теми.

Відео 1. 

Відео 2.


3) В зошиті виконати № 1499 - 1504, 1516. 


10 квітня

Тема уроку: Розв'язування задач і вправ. Самостійна робота.

Завдання:

1) Повторити правило знаходження середнього значення величин та середньої швидкості (параграф 44).

2) Переглянути презентацію, в якій наведено приклади знаходження однієї з невідомих величин за середнім значенням. Це задачі нашого підручника.


3) В зошиті виконати   САМОСТІЙНУ РОБОТУ  та  № 1607 і 1613.



9 квітня. 

Тема уроку: Розв'язування задач і вправ. 

Завдання:

1) Повторити правило знаходження середньої швидкості (параграф 44).

2) Переглянути презентацію, в якій наведено приклади знаходження середньої швидкості. Це задачі нашого підручника.

3) В зошиті виконати № 1602, 1604 та 1611. 




7 квітня. 

Тема уроку: Середнє арифметичне. Середні величини. 

Завдання:

1) Переглянути відео, яке допоможе вам у вивчені нової теми.

2)Опрацювати параграф 44. Вивчити означення.

3) В зошиті виконати  № 1587 - 1590. Надіслати ЗВІТ про виконання.


6 квітня. 

Тема уроку: Ділення десяткових дробів. Самостійна робота. 

Завдання:

1) Повторити правила додавання, віднімання, множення та ділення десяткових дробів.

2) В зошиті виконати САМОСТІЙНУ РОБОТУ та надіслати звіт про її виконання.



До уваги п'ятикласників!

Розклад уроків і тем уроків "Всеукраїнської школи онлайн". Трансляція о 10 годині на каналі Плюс - Плюс та 112 Уккраїна.



3 квітня. 

Тема уроку: Ділення десяткових дробів. Розв'язування задач. 

Завдання:

1) Повторити правила додавання, віднімання, множення та ділення десяткових дробів.

2) У зошиті розв'язати задачі № 1468; 1469; 1470 і 1472. 

3) За результатами розв'язання задач  здати ЗВІТ, вписуючи відповіді кожної дії.



2 квітня. 

Тема уроку: Ділення десяткових дробів. Розв'язування рівнянь. 

Завдання:

1) Повторити правила додавання, віднімання, множення та ділення десяткових дробів. Переглянути презентацію, яка допоможе вам розібратись з розв'язанням рівнянь. Розв'язання рівнянь, наведених в презентації, записати в зошит. Презентацію можна зупинити в будь який момент.



2) Самостійно виконати вправи № 1478 (5), 1479.

3) Для закріплення теми Ділення десяткових дробів" пройти тестування, зробити скрін  та відправити  повідомленням у вайбері ( на мій номер). Натиснувши на кнопку "Мої відповіді", ви можете перевірити правильність виконання завдань та проаналізувати свої помилки.


31 березня. 

Тема уроку: Ділення десяткових дробів. Розв'язування вправ. 

Завдання:

1) Опрацювати  § 41 ( ст. 238), вивчить правило ділення десяткового дробу на 0,1, 0,01.....

2) Для закріплення правила виконати інтерактивні вправу, зробити скрін  та відправити  повідомленням у вайбері ( на мій номер)


3) У зошитах розв'язати вправи № 1439, 1440, 1453.

 



30 березня. 

Тема уроку: Ділення десяткових дробів.

Завдання:

1)  Для перевірки засвоєних знань виконати самостійну роботу "Ділення десяткового дробу на 10, 100....."

2) Опрацювати параграф 41 ( ст. 237). Вивчити правила ділення десяткових дробів.

3) У зошитах розв'язати вправи № 1441, 1442. 



20 березня. 

Тема уроку: Ділення десяткового дробу на 10, 100, 1000 і тд. 

Завдання:

1)  Для перевірки засвоєних знань виконати самостійну роботу "Ділення десяткового дробу на натуральне число".   Зробити скріншот та прислати в особисті у Viber.

2) Повторити правило ділення на 10, 100, 1000 і тд. параграфа 40, переглянути відео 1, відео 2  . Записати приклади, наведені у відео.

3) У зошитах розв'язати вправи № 1378, 1379 .

4) Щоб скрасити своє дозвілля пропоную переглянути цікаве відео " Множення по - японськи"  



19 березня. 

Тема уроку: Ділення десяткового дробу на натуральне число. 

Завдання:

1)  Для перевірки засвоєних знань виконати самостійну роботу "Дії з десятковими дробами".

2) Для засвоєння нових знань необхідно прочитати параграф 40, записати правила та переглянути відео 1, відео 2 та відео 3.  Записати приклади, наведені у відео.

3) У зошитах розв'язати вправи № 1376, 1377 та виконати вправу.

4) Щоб скрасити своє дозвілля пропоную переглянути цікаве відео " Множення по - японськи"  


17 березня. 

Тема уроку: Множення десяткових дробів. 

Розв'язування вправ.

Завдання:

1)  Для перевірки засвоєних знань виконати самостійну роботу ( виконуєте в зошиті, а відповіді вписуєте у форму) "Множення десяткових дробів" 

2) Повторити правила параграфа 38.

3) У зошитах розв'язати вправи № 1327, 1328 та виконати вправу

4) Щоб скрасити своє дозвілля пропоную переглянути цікаве відео " Таблиця множення на пальцях" 



16 березня. 

Тема уроку: Множення десяткових дробів. 

Завдання:

1)  Для перевірки засвоєних знань виконати інтерактивну вправу "Множення на розрядну одиницю".

2) Для засвоєння нових знань необхідно прочитати параграф 38 та переглянути відео.

3) У зошитах розв'язати вправи № 1309, 1310 та виконати вправу, яку ви зможете відразу перевірити, натиснувши на синій кружечок з галочкою.

4) Щоб скрасити своє дозвілля пропоную переглянути цікаве відео " Швидке множення"  та "Швидке множення подумки"



13 березня. 

Тема уроку: Множення десяткових дробів на 10, 100, 1000 і т.д..

Завдання:

1) Повторити правила параграфа 39.  

2) Для перевірки засвоєних знань виконати інтерактивну вправу "Множення на розрядну одиницю".

3) У зошитах розв'язати вправи № 1361, 1363, 1365.

4) Щоб скрасити своє дозвілля пропоную переглянути цікаве відео " Швидке множення двоцифрових чисел"



12 березня. 

Тема уроку: Множення дсеяткових дробів на 10, 100, 1000 і т.д..

Завдання:

1) Прочитати параграф 39. Вивчить правила. 

2) Переглянути відео, в якому наведено приклади розв'язання вправ.

3) У зошитах розв'язати вправи № 1357, 1359.

4) Для перевірки засвоєних знань виконати інтерактивну вправу "Множення на розрядну одиницю"

Немає коментарів:

Дописати коментар