Алгебра 8

28 травня. 

Тема уроку: Підсумкова контрольна робота.

Завдання:

1) Виконати  контрольну роботу та відправити звіт.

2) Готуємо зошити та підручники для перевірки. 




25 травня. 

Тема уроку: Узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок.

Завдання:

1) Виконати узагальнюючу роботу та відправити звіт.

2) Готуємо зошити та підручники для перевірки. 



21 травня. 

Тема уроку:  Розв'язування вправ математичного конкурсу "Кенгуру".

Завдання:

1) У зв'язку з карантинними обмеженнями в закладах освіти Міжнародний етап математичного конкурсу «Кенгуру» у 2019-2020 навчальному році буде проходити у форматі on-line. 

Початок – 22 травня 2020 року о 09.00.

Завершення – 24 травня 2020 року о 21.00.

Умови проведення конкурсу за посиланням:                 http://www.kangaroo.com.ua/php_upload/data/pdf/instruction_2020_online.pdf

КОД МІСЦЯ ПРОВЕДЕННЯ МІЖНАРОДНОГО ЕТАПУ МАТЕМАТИЧНОГО КОНКУРСУ "КЕНГУРУ"


                                         111215 
                             (Об'єднання шкіл Маловисківського району)

Після проходження конкурсу свій код надіслати звітом



18 травня. 

Тема уроку: Контрольна робота з теми "Квадратні рівняння 2".

Завдання:

1) Виконати контрольну роботу та відправити звіт




18 травня. (за 11.05)

Тема уроку: Узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок з теми "Квадратні рівняння 2".

Завдання:

1) Виконати узагальнюючу роботу та відправити звіт



14 травня. 

Тема уроку: Контрольна робота з теми "Квадратні рівняння".

Завдання:

1) Виконати контрольну роботу та відправити звіт


7 травня. 

Тема уроку: Узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок з теми "Квадратні рівняння".

Завдання:

1) Виконати узагальнюючу роботу та відправити звіт



4 травня. 

Тема уроку: Розв'язування задач за допомогою дробових раціональних рівнянь.

Завдання:

1) Опрацювати матеріал параграф 26. 

2) Пропоную переглянути відео, в якому наведено приклади розв'язання задач. 

 

3) В зошитах розв'язати вправи № 971, 976, 978.



30 квітня. 

Тема уроку: Квадратне рівняння, як математична модель прикладної задачі.

Завдання:

1) Повторити матеріал параграф 23.

2) На допомогу пропоную переглянути презентацію. 


3) В зошиті виконати вправи № 868, 873 Розв'язання подібних задач наведено в призентації.


27 квітня. 

Тема уроку: Квадратне рівняння, як математична модель прикладної задачі.

Завдання:

1) Опрацювати параграф 23.

2) На допомогу пропоную переглянути відео. 

3) В зошиті виконати вправи № 863; 865; 871.





23 квітня. 

Тема уроку: Розв'язування рівнянь, які зводяться до квадратних. Біквадратні рівняння.

Завдання:

1) Опрацювати параграф 25  (п.3)

2) На допомогу пропоную коротеньке відео. 




3) В зошиті виконати вправу № 933. Результати виконання подати у форми ЗВІТУ. 





23 квітня. 

Тема уроку: Розв'язування рівнянь, які зводяться до квадратних. Метод розкладання многочлена на множники.

Завдання:

1) Опрацювати параграф 25  (п.2)

2) На допомогу пропоную коротеньку презентацію. 




3) В зошиті виконати вправу № 940(2), 941



16 квітня. 

Тема уроку: Дробово - раціональні рівняння .

Завдання:

1) Опрацювати параграф 25  (п.1)

2) На допомогу пропоную коротеньке, але досить змістовні відео. 


3) Алгоритм розв'язання дробово - раціональних рівнянь


4) В зошиті розв'язати № 935, 937, 939 та 945. Підготуватись до написання самостійної роботи.



13 квітня. 

Тема уроку: Квадратний тричлен. Скорочення дробів.

Завдання:

1) Повторити основну властивість дробу, формули коренів квадратного рівняння та теорему Вієта .  

2) На допомогу пропоную коротенькі, але досить змістовні ВІДЕО


3) В зошиті виконати вправу "Скорочення дробів", результати виконання подати у вигляді ЗВІТУ.




9 квітня. 

Тема уроку: Квадратний тричлен. Розкладання квадратного тричлена на множники.

Завдання:

1) Опрацювати параграф 24, означення та теорему виписати в зошит та вивчити напам'ять. Особливу увагу приділити наведеним прикладам. 

2) На допомогу пропоную коротеньке, але досить змістовне ВІДЕО. 


3) В зошиті виконати вправи № 897, 898. Результати виконання подати і вигляді ЗВІТУ.


6 квітня. 

Тема уроку: Квадратні рівняння. Спосіб перекидання коренів.

Завдання:

1)  Переглянути ВІДЕО . Рівняння, розв'язок яких наведено у ньому та ті, що дані для самостійної роботи, записати в зошит та розв'язати.  

2) Результати самостійної роботи подати у вигляді ЗВІТУ.




До уваги восьмикласників!

Розклад уроків і тем уроків "Всеукраїнської школи онлайн". 




2 квітня. 

Тема уроку: Теорема Вієта.

Завдання:

1) Перевірити засвоєння матеріалу теми за допомогою тестів, зробити скрін та відправити в особисті у вайбері. 

2) Для тих, хто ще не зовсім розібрався з теоремою Вієта, рекомендую переглянути коротеньке відео (нежаль на російській мові). Приклади розв'язання рівнянь, наведених у відео, записати в зошит.


3) В зошиті розв'яжіть квадратні рівняння, подані у вправі та відправте звіт.


30 березня. 

Тема уроку: Теорема Вієта.

Завдання:

1) Перевірити засвоєння матеріалу теми за допомогою вправи, зробити скрін та відправити в особисті у вайбері.


2) Прочитати параграф  22.  Вивчити  теорему Вієта для зведеного та незведеного квадратних рівнянь.

3) Переглянути відео,  яке містить повне пояснення теми та приклади розв'язання вправ з підручника.


4) У зошиті розв'язати вправи № 841, 844  ( розв'язки подібних вправ наведено у відео)


19 березня. 

Тема уроку: Формула коренів квадратного рівняння.

Завдання:

1) Повторіть алгоритм розв'язання квадратного рівняння та визначення кількості коренів, переглянувши презентацію.


2) Практичні навички перевіримо за допомогою вправи  "Квадратні рівняння"  (в зошит записувати не потрібно, оцінку ви отримаєте відразу після відправлення роботи).

3) Переглянути відео,  яке містить повне пояснення теми та приклади розв'язання вправ з підручника.

4) У зошиті  розв'язати  вправи № 818 - 819. За результатами виконання вправ заповнити звіт.  



16 березня. 

Тема уроку: Формула коренів квадратного рівняння.

Завдання:

1) Перевірити засвоєння матеріалу теми за допомогою вправи "Коефіцієнти квадратного рівняння , а потім виконати самостійну роботу "Неповні квадратні рівняння"  (в зошит записувати не потрібно)

2) Прочитати параграф 21. Вивчити означення та формули дискримінанта і коренів квадратного рівняння. 

3) Переглянути відео,  яке містить повне пояснення теми та приклади розв'язання вправ з підручника.

4) У зошиті розв'язати вправи № 810 - 815.

5) Виконати інтерактивні вправи "Дискримінант", "Кількість коренів"



12 березня. 

Тема уроку: Квадратні рівняння. Неповні квадратні рівняння.

Завдання:

1) Прочитати параграф 20. Вивчить означення та способи розв'язання неповних квадратних рівнянь. 

2) Переглянути відео, в якому наведено приклади розв'язання вправ з підручника.

3) У зошитах розв'язати вправи № 779; 785; 787; 794.

4) Виконати інтерактивну вправу "Коефіцієнти квадратного рівняння"

Немає коментарів:

Дописати коментар